SPLIT, 16. ožujka- „Brza cesta Trogir- Split- Omiš- u očekivanju Godota“, naziv je konferencije za novinare koju su u srijedu, 16. ožujka 2011. u Splitu održali čelnici Županijske organizacije HSLS- splitsko-dalmatinske županije.
Dr. Anita Šimac Rako, predsjednica županijske organizacije HSLS-a Splitsko-dalmatinske županije istaknula je da Hrvatsku trese duboka politička kriza. „HSLS osnovni problem vidi u nepostojanju kriterija, neodgovornosti i nesposobnosti trenutne političke vlasti. Mi takav primjer svakodnevno susrećemo u liku i djelu Željka Keruma, jedina je razlika u odnosu na aktualnu državnu vlast što su na njegovoj listi njegovi rođaci i prijatelji, sve ostalo je isto.Teško je izaći s jednom običnom temom jedne ceste- ne one od Kerumove i sekine kuće- nego one koje je od vitalnosti za našu županiju, cesta Trogir-Split-Omiš, koja je zapela u bespućima naše trule stvarnosti“, kazala je Šimac-Rako.Predsjednik Odbora za gospodarstvo županijske organizacije HSLS-a Splitsko-dalmatinske županije Tonči Blažević naveo je da je cesta Plano- Split – Omiš najprometnija cesta u Republici Hrvatskoj koja ima najveću frekvenciju prometa u državi – dnevni protok vozila je 50 tisuća-. Spomenuta cesta nije dovršena, a po planovima cesta je trebala biti dovršena do kraja 2008. godine. Radi se o cesti čija je dionica Stobreč- Omiš u duljini 21 km izuzetno zahtjevna i za koju je procjena potrebnih sredstava cca 125mil. eura. Ista ima šest tunela duljine 4,7 km i 9 vijadukata, most preko Cetine od 216m, rekao je BlaževićDržavni plan izgradnje i modernizacije javnih cesta rezolutno kaže: Dionica Plano – Split 2012; Dionica Stobreč- Omiš 2013,U dvije godine se utrošilo cca 60% planiranog( 159 mil.kn). Plan gradnje i rekonstrukcije brzih cesta u 2009. godini je izvršen u iznosu 136%. Dakle trošilo se, nije da se baš zaustavilo zbog stezanja remena. A u planu 2009-2013.g. kažu da smo prioritet ističe Blažević i pita gdje su naši zastupnici, župani i gradonačelnici i zašto se ne bave svojim poslom te ih poziva da se svi zajedno angažiraju u svezi s Vladinim ispunjenjem plana izgradnje i modernizacije javnih cesta za 2011- tu godinu koji iznosi cca 270 mil.kn.. Dovoljno smo čekali i trpili odgađanja, no nema više opravdanja. Treba sve napraviti da se navedena sredstva ne preusmjere kaže Blažević ili da nam se kaže istina ako novac postoji samo na papiru.Branislav Rapić, član Odbora za gospodarstvo županijske organizacije HSLS-a Splitsko-dalmatinske županije i predsjednik HSLS-a Ogranak Trogir, nadovezujući se na prethodno izlaganje, rekao da se radi o neprincipijelnoj politici, gdje jedne strane imamo izgradnju mostova koji nikamo ne vode (Zaprešić, Karlovac), a s druge strane cesta sa najvećim opterećenjem u Hrvatskoj dobiva drugorazredni tretman.